2015. július 29., szerda

Hungária karkötő próba

Az elmúlt éjjel új mintával próbálkoztam. Nagyon megtetszett a superduos karkötő, amiből nálam nyaklánc lesz. :) Gyorsan megkerestem a képek alapján a mintát (lent), letöltöttem és nekiláttam. Persze teljes sötétségben. Cérnával vagy damillal? Melyik színekből? Hiszen superduoból csak két szín van, és egyik sem igazán nyári. De találtam jó pár csomag színes twin gyöngyöt. 
Kezdődhetett a próba. Először cérnával kezdtem és hamar rá kellett jönnöm, hogy a damil lesz a befutó. A következő nagy kérdés: színes twin fehér kásával vagy fehér superduo színes kásával??? Kipróbáltam mindkettőt. 
Az eddigi próbák eredménye látható a képen. Folytatás következik este, miután gyermek mély álomba szenderült.


Minta: http://gyongytukor.hu/shop/ingyenes-minta/484-donny-medal-ingyenes-minta.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése